رشد و توسعه عملکرد مالی و ارتباط با مشتری در صنعت بیمه از طریق تاکتیک‌های بازاریابی رابطه مند

آذرمیدخت کمالی وحیدی؛ معصومه عربشاهی؛ امید بهبودی

دوره 29، بهار و تابستان 1401 ، مهر 1401، ، صفحه 137-167

https://doi.org/10.22067/mfe.2022.73435.1127

چکیده
  در عصر حاضر، کسب‌وکارهای مختلف و به‌ویژه شرکت‌های خدماتی باید از اقدامات بازاریابی متنوع برای ایجاد ارتباط کارا با مشتریان استفاده کنند تا شرایطی را به­وجودآورند که منجر به تعهد و ایجاد وفاداری در آن‌ها گردد. به همین دلیل، حصول اطمینان از اینکه راهبردهای بازاریابی مبتنی بر رابطه منجر به بهبود عملکرد شرکت‌ها می‌شود، اهمیت یافته ...  بیشتر